Beställningar - 13 dec och lite info



Trots en stressig helg hann jag sy lite iaf. Några av mössorna ska även ha text på sig. Det ska jag fixa ikväll och imorgon.



Denna mössan är jag extra stolt över. Den är sydd av en body från lindex. En kund hörde av sig och ville ha en urväxt body omsydd till mössa. Jag förstår varför hon valde just denna bodyn. Helt underbart fint tyg! Nu är det inte längre någon body, men jag hoppas att kunden är lika glad för det.

Jag tänkte sy lite idag medans Theo sov. När jag sitter och gasar på runt en scarf så går nålen i symaskinen helt plötsligt sönder. Jag inser då att det var den sista nålen jag har. Inte det jag hade önskat skulle hända så här sista rycket innan jul. Imorgon ska jag gå på nåljakt. Ni som väntar på beställningar... jag lovar att ni får dem innan jul, men nu vet ni varför de kan dröja någon dag extra.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh, mina fina mössor!!

Vad fin min mössa blev med prinsesstårtorna, jag fullkommligt älskar det tyget!! :)

2010-12-13 @ 16:24:09
Postat av: Sara

Åh men vad tusan! Jag trodde det var ett nytt tyg med prinsesstårtorna först. Helt underbart fin ju. :-)

2011-01-02 @ 12:25:15
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback