Lite semester info!



Det är inte så att min syproduktion ligger nere. Inte alls. Jag har till och med börjat märka en uppgång i mössproduktionen igen. Många som redan börjat tänka på hösten. Tyvärr hinner jag inte lägga ut alla bilder här på bloggen. Tiden räcker inte till helt enkelt.

Lite lustigt att tänka att ni börjar planera för hösten då jag inte ens haft semester än. Om en vecka är det dock min tur och då går jag på en två veckors lång semester. Ska bli så skönt att vila upp sig lite och förhoppningsvis få njuta av den sista sommarvärmen.

Jag kommer att ha lite längre leveranstider nu när jag har semester, men skicka gärna in era beställningar ändå. De beställningar jag får på mailen hamnar i en kö som sedan betas av när jag är tillbaka efter ledigheten.

Sommarkramar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback