Tröjor i par



På syfronten måste det vara lite lugnt just nu. Lite jobbigt är det att jag blivit sjukskriven och får/kan/orkar inte sy så mycket som jag vill.

Därför blir det lite längre leveranstider för de som beställer av mig just nu. Hoppas ni har förståelse för det.
(1-3 veckor har jag som marginal just nu)



Dessa tröjor har jag inte visat er ännu. De första tröjorna jag sytt med nya symaskinen. LOVELY! Jag älskar min nya maskin och längtar efter att få sy en massa fina höstkläder så snart jag blivit frisk igen.



Mönstret har jag hittat i Ottobre 04/11. Lite omgjort för att passa mina godingar.

Fållade för första gången med overlocken. Mycket lättare än jag trodde det skulle vara. Riktigt roligt var det att sy dessa tröjor och jag blev så glad när de passade barnen så bra också. (Miras är lite i minsta laget så den får vi ge bort till någon kompis om den råkar krympa nåt i tvätten)

Kommentarer
Postat av: Mariam

De är ursnygga! Bra jobbat!

2011-09-01 @ 11:44:41
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Malin S

Hej!

Är klart att du måste ta det lugnt!! :) Jag har mailat till dig ang en mössa som jag gärna skulle vilja köpa, men undrade några saker om pris och storlek... Vet inte om du fått det mailet?



/Malin

2011-09-01 @ 19:03:32
Postat av: Anonym

Vilka superfina tröjor. Så kul när man inte har samma kläder som alla andra har. Tack för fina mössan och scarfen jag beställt av dig, du är ju jätte duktig. Krya på dig / Marie Johansson

2011-09-01 @ 22:26:23
Postat av: Linnea

Jättefina tröjor. Och TACK så jättemycket för mössorna och dregglisarna. Vi är supernöjda här hemma. Allt var jättefint!

Mvh Linnea

2011-09-06 @ 22:05:36
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Superfin tröja på Mira! Köper den gärna till Freja om den blev/är för liten till Mira. Men vi hörs ju av! Kramar Jossan

2011-09-16 @ 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback