Julklappar på rad



Igår packeterades x antal paket med julklappar som ska skickas ut i vårt avlånga land.
Så roligt att många av er återkommer med beställningar gång på gång. Jag tar det som ett mycket bra betyg att ni vill köpa mina mössor och andra produkter för att ge bort i julklapp, doppresenter och födelsedagspresenter.

Igår gjorde jag färdig denna beställningen till två tvillingtjejer. De ska få en varsin prydnadskudde och matchande scarf. Kudden har deras namn påsytt och en söt spetskant runtomkring. Det ena settet är i grått med rosor och det andra i rosa med rosor. (syns dåligt på bilden att det är olika nyanser på tygerna)



Ni är fortfarande välkomna med era beställnignar såklart. Dock kan jag inte garantera leverans innan jul. Maila mig med en förfrågan så återkommer jag med leveransdatum.

Nu börjar det bli julstämning här hemma. Snö och adventsstjärnor i fönstren. Har ni fått julstämning ännu?

Kommentarer
Postat av: marléne- mamma till Lo <3

Hej! Jättefina mössor och dregglisar du syr, jag undrar var du beställt de fina rostyget? :)

2012-01-23 @ 19:42:55
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback