Tomtebyxor, luciadagen till ära



Igår kväll när jag kom hem från jobbet fick jag ett infall att jag såklart fick lov att fixa ett par tomtebyxor till Theo som han kunde ha till förskolan idag. Tur för mig att jag hade ett bra mönster att gå efter och att det gick hyffsat snabbt och smidigt att sy ihop dem.

Första gången jag även sätter mina namnlappar på ett plagg. Är stolt över att äntligen få kalla firman för Mireo.

Byxorna är i en haremmodell med lite pös i grenen. Jag är nöjd med modellen och de passar Theo bra. Lite långa än så länge bara, men de växer han nog snart i.

Vill passa på att önska er alla en super mysig luciadag!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Numera ska väl alla plagg ha Mireo-signatur?!

2011-12-14 @ 06:26:02
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback