Me + my sewingmachine = best friends



En till bild på stärnmuddbyxorna som jag bara älskar. Sydde om mudden i midjan till en svart mudd istället... bensluten fick vara kvar med stjärnor och det blev kanonbra. Mira älskar sina byxor också, vilket gör det ännu bättre.



Gårdagens skörd av mössor. Den ljusrosa ska få ett tryck på sig senare idag.




Theo fick ett par nya haremsbyxor med tryck "tuffing" på benet. Tyvärr klantade jag mej och skrev "tuffign" istället. Skyller på den sena kvällen och att jag bara tryckte utan att tänka. Hade lagt upp alla bokstäver hullerombuller när jag skulle se om ordet fick plats. Sen tryckte jag bokstäverna som de låg utan att tänka på hur ordet egentligen stavas. Dumt.

Mössan syddes också igår. Vårig och fin färg, eller hur!?

 

Mira blev lite arg då det var Theos byxor. Vilken tur att de är så stora att de kan ha dem tillsammans. Som att det kommer att funka... jag vet hur det slutar. Mira kommer att ha dem tills hon växt ur dem och sedan får Theo ärva om han har tur.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

ha ha det är inte lätt att hålla reda på alla bokstäver när man är trött efter en dag med två små :)



Jätte fina! Dina barn är väldigt lyckligt lottade men en sådan duktig mamma!

2011-02-09 @ 12:22:32
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var väl tur att jag kom på byxorna! :) hehe dom är jätte fina och längtar efter hannabus byxor :)

Hon kommer bli så lycklig :)



Hoppas nu har en bra dag!

2011-02-09 @ 13:25:50
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna Eriksson

Hejsan!

Ramlade in här och är nyfiken på den mössan som är med på bilden med "gårdagens skörd av mössor" i detta inlägg. Tror färgen är turkos eller blå med fordon på... Kan man beställa sån nu? Har du hemma till den? Hur lång leveranstid har du och vad mer behöver du veta från mig - mått eller så?



Mvh Anna

2011-02-09 @ 20:03:50
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com/
Postat av: Anna Eriksson

Glömde skriva att det var väldigt mkt fina saker du sytt (/syr)!!! Härliga tyger!

2011-02-09 @ 20:12:07
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com/
Postat av: Idapida

Men shit vad duktig du är på att sy! Inte funderat på att sälja via en "riktig" butik? Finns en på nätet som säljer kreativa skapares skapelser och har det som koncept! Kolla in det vettja! www.apelsingredelin.se

2011-02-10 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback