Produktiv helg





 



Sista tiden har jag fått massor av beställningar på just mössorna med påsydda bokstäver.

Även en mamma hörde av sig och ville ha en mössa. Det är den mössan jag visar upp på "livebilden". Självklart kan jag göra vuxenstorlek på mina mössor också.

Tyvärr är mössorna lite svårta att få bra på bild. De är enkligt mej väldigt fina i verkligheten.
Söta tyger i rosa/gröna nyanser och med lite "fula" sömmar. Det är just den detaljen jag gillar med den här mössan. Varje mössa blir unik och bokstäverna är inte helt perfekta. Att det är hemmasydda/gjorda bokstäver och inte tryckta är just charmen med denna modell.

Snart ligger de på postlådan påväg till sina beställare.

Kommentarer
Postat av: maria

Gör du dessa mössor i annan färg än vitt? Min dotter är en lortgris :)

2011-01-31 @ 21:49:17
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback