Vårnyheter

Nu är våren snart här (hoppas jag) och med det kommer lite förändringar här på sidan.



Min förhoppning är att under detta året starta en hemsida och ev. webbshop. Jag kommer också att starta mitt eget företag och eget namn. Med ett företag kommer extra kostnader och med detta följer att jag tyvärr måste höja mina priser en aning.

Jag hoppas ni som beställt av mej under år 2010 varit nöjda med era produkter och jag hoppas givetvis att ni återkommer med beställningar framöver. Jag hälsar också nya kunder välkomna!

Prislistan
är uppdaterad och det är de priserna som gäller för tillfället.

Några nya modeller förväntas dyka upp framöver så snart jag provsytt dem klart. Dels planerar jag en scarf i bomull till våren och ev också en klänning i bomull m.m. Låter det intressant?


Nya tyger kommer jag att lägga upp så snart jag får lite tid över.

Jag kommer även att lägga upp en sida med produkter jag sytt upp som är till salu. Det kan vara saker jag sytt till kund men som av olika anledningar aldrig blivit levererade. Det kan också vara sådant jag sytt som provexemplar och som jag sedan säljer.

Tack alla ni som besöker min sida. Ni har gjort min dröm verklighet och jag gläds fortfarande varje gång ett beställningsmail dimper ner i min mailbox.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har vart supernöjd! :-)



Ett förslag som du skulle kunna göra är ju att sätta på "lappar" där det står vart den kommer ifrån. Kanske med webbadressen eller så. :-)



Låter spännande med en klänning! Jag är en given kund på den. :-) Tröjorna här nedanför var ju också super fina... Kan man få beställa en sån? ;-)

2011-01-13 @ 11:44:37
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback