Underbara maskin!


Jag älskar den stora modellen av scarf, speciellt med spets på!

Jag är helt kär i min nya overlockmaskin. Vilken skillnad på hastighet och sömmar mot min vanliga maskin.

Idag har båda maskinerna gått varma och resultatet ser ni på dessa bilder.

3 timmars jobb... nu är det dax för lunch.



Stora scarfs i mängder. Allt ska med till torget på lördag.


Små scarfs som saknar knäppning än så länge.

Det blev inte riktigt som vi tänkt idag. När jag kom till förskolan lägger Theo sin panna mot min kind och jag känner att pojken är kokhet. Det blev till att lämna Mira ensam och åka hem med Theo igen då han visade sig ha 38,3 i temp. Nu har han sovit i över tre timmar och det är dax att väcka honom, äta och sedan hämta lillstumpan igen.

Jag är nöjd över min produktion av scarfs under förmiddagen. Nu ska jag fördriva resten av dagen med att ta hand om min sjukling.

Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Hejsan! Jag har försökt maila dig men fick tillbaka mailet o det stod att det inte hade fungerat.. Provar här istället. Jag skulle så gärna vilja köpa en namn mössa.. Såg mössan på internet för säkert 1 månad sedan o har sen dess letat efter den o idag äntligen såg jag att det är du som gör dom underbara:)

Du kan väl maila mig istället:)

/ Sanna

2011-03-31 @ 17:09:36
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: malin

Hejsan!

Har köpt en mössa av dig tidigare en undrar nu över tvättråd?

Det är en svart mössa med namnet tryckt i vitt?

Tack på förhand!

Mvh/Malin

2011-04-03 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback