Tillbaka efter ledigheten!



Här pågår för fullt produktion av massor av mössor. Jag har haft mycket att göra på sistone så mina beställningar har samlats på hög. Idag fick jag äntligen lite tid över och satte mej vid min nylagade/nyservade symaskin och sydde lite. Är inte klar på långa vägar, men kommer att bli det under helgen. Ni som sitter och väntar på beställningar kan alltså förvänta er post i början på nästa vecka.

Jag hade inte riktigt räknat med att få så lite tid till att sy när jag började jobba igen. Jag som älskar att sy och har planerat att kunna göra detta på halvtid... måste nog starta företaget nu så att jag kan ta ut det i tid också. Lättare att få tid till saker om man är hemma ensam och inte har två vildingar springandes runt benen:) När jag är ledig och barnen är hemma prioriterar jag att vara med dem istället för symaskinen. Bara sommaren är över så ska det minsann hända saker på företagsfronten... måste bara få semester först så jag hinner komma ikapp med allt som ska fixas först.

Håll ögonen öppna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback