Ny bloggdesign av duktiga Linnea!

Har ni sett va fint jag fått det här inne!? (Testa att trycka f5 och uppdatera om ni inte kan se nya designen) Det är finaste Linnéa som hjälpt mig med designen. Helt plötsligt en kväll kom det ett mail där hon frågade om hon fick hjälpa mig med designen och jag blev hur glad som helst. Jag tycker om att sitta och grejja med design men jag har aldrig den tiden. Nu på det senaste så har det verkligen legat över mig som ett stressmoment att jag borde fixa lite på bloggen och så fick jag någon som kunde hjälpa mig istället. Det var verkligen en sten som lättade.

Tack snälla snälla Linnéa. Du är verkligen hur duktig sem helst på bloggdesign! Du visste hur jag ville ha det utan att jag behövde säga nåt.

Kika in hos Linnéa ni med och läs om hennes vardag med sötnosen Lo. Passa även på att beställa en ny bloggdesign om ni tröttnat på er egen. Ni kommer inte att bli besvikna!

Klicka på bilden på Lo om ni vill komma till hennes blogg.



Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Gulliga, duktiga du! TACK :)

Men du ska veta att det har varit en ära!

2011-11-04 @ 06:56:19
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback