Ny vecka med några överraskningar



Hej på er! Jag har inte gått under jorden helt även om det kanske ser så ut här på bloggen. Jag har jobbat flera dagar nu och två dagar återstår innan jag är "ledig" och ska jobba med firman istället.

Ni som väntar på beställningar kan alltså hoppas på att just era blir färdiga i mitten av denna veckan.

Jag har några överraskningar att bjuda på denna veckan. Tänkte någon tävling och något trevlig erbjudande så här innan jul.
Det börjar dra ihop sig och det är bara 5 veckor kvar till jul även om det just nu känns som en evighet tills dess.

Håll ögonen öppna om ni är nyfikna på vilka överraskningar som kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej! Vilka fina mössor! Jag skulle gärna vilja beställa en mössa av dig.

Men behöver veta lite mer. Pris? Material? Skulle vilja att det står min dotters namn på den: Leah



Hör gärna av dig!

Mvh Natalie

2011-11-21 @ 22:27:10
URL: http://familjenefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback