Back in buisness

 
Nu är jag tillbaka på jobbet igen! Det är faktiskt en rätt go känsla att hösten är här och vardagen börjar igen. Vi har haft en toppenbra semester och fokuserat på familjen, massa mys har vi hunnit med och några roliga utflyker till dels astrid lindgrens värld och borås djurpark.
 
Idag har jag suttit med en hel del pappersarbete och mail. Man hamnar lätt lite efter när man har semester.
 
Jag har även suttit och planerat inför hösten. Har många idéer i huvudet som jag hoppas få fullfölja. Marknad, hemsida, nya modeller och produkter, tävlingar och massa mer.
 
Jag svarar från och med nu på mail i stort sett dagligen och ni är välkomna med era höstbeställningar!
 
Leveranstiden just nu ligger på ca 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback