Smygstart



Nu börjar jag komma igång efter ledigheterna igen. Vi har varit sjuka i omgångar nu under januari och firman har därför kommit efter lite. Nu är vi på benen igen och jag hoppas vi slipper sjukdomar för ett tag.

Igår syddes dessa mössor och vantar. Hoppas de hamnar hos nöjda kunder under dagen.

Snart kommer ett nyhetsbrev att skickas ut till er som handlat av mig under förra året. Jag har fortfarande en del produkter kvar på rean och de kommer jag att lägga ut här i ett enskilt inlägg under veckan.

Önskar er alla en härlig torsdag. Jag ska nu åka iväg till jobbet några timmar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vantarna kom idag!! Supertack :) Dom är jättefina!!!

2012-01-26 @ 20:11:56
URL: http://wintland.se/bebis
Postat av: Petra

Jätte fina! De går ej att kommentera på din "vanliga blogg" Märkligt. Du har sytt en mössa innan till min stora tjeja. Nu skulle jag vilja ha en till min baby. Ja baby o baby. Min son på 8 månader. Gör du fortfarade på beställning?

Underbar blogg!

Kram

2012-02-04 @ 19:57:31
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback