Semester... bättre sent än aldrig:)

Nu går jag på "riktig" semester. Det har varit en intensiv vår och sommar med mycket jobb både med firman och på min tjänst i butiken.
Nu är det äntligen dax för min semester. Sist ut av alla på jobbet.
 
Jag kommer att vara tillbaka här på firman i mitten av augusti. Jag nås till viss del på mailen även under semestern. Ni är välkomna med era höstbeställningar redan nu och jag kommer att beta av beställningar och förfrågningar i turordning när jag kommer tillbaka från semestern.

 I helgen åker vi upp till dalarna och jag hoppas på betydligt bättre väder än sommaren bjudit på hitintills.
 
Önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas att vi hörs när hösten drar in över vårt land.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback