Beställningsstopp och semester

Kära vänner och kunder...
Jag känner att det blivit väldigt mycket jobb för mig på sistone. Dax att trappa ner lite i takt med sommarvärmen som är på ingående.
Jag kommer att ta någon veckas semester från Mireo och hoppas vara tillbaka med nya krafter om ett tag.
Kanske dyker det upp någon solhatt och annat smått och gott om jag får tid över, men tillsvidare kommer det att vara beställningsstopp.
(Ni som redan beställt varor och betalat kommer givetvis att få det ni bivit lovade)
Hoppas ni har överseende med mitt beslut och att vi ses igen när jag kommer tillbaka från semestern!
Nu blir det fokus på familjen framöver!<3

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ja du har jobbat mycket

2012-05-31 @ 14:53:42
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Helena

Aj vad typiskt! Men kan förstå att det blir mycket!

Jag kikar in till "hösten" igen då det är mer aktuellt och ser om du kommit igång då:)

2012-06-05 @ 13:17:43
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback