Nu är det helg igen...

2008-11-14 14:53:05 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag är en segis dag. Mira har sovit hela förmiddagen. Hon började med att ta en sovmorgon till halv 10. Underbart! Sen somnade hon om igen efter en halvtimme och sov till halv ett. Däremot är hon inte alls sugen på att sova nu o ligger i sin säng o surar.

Jag har precis bokat ett danspass till i kväll. Ska bli skönt att köra slut på sig lite. Tänkte jag skulle ta mej till gymmet lite innan passet och köra lite maskiner först.
Har inte gymmat sedan början på graviditeten så det ska bli spännande att se hur kassa muskler jag har nu för tiden.

Micke jobbar ikväll så vi blir ensamma hemma jag o Mira. Blir nog tven och någon god frukt tror jag.

Önskar dej en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback