Bröllop idag

2009-08-15 09:18:18 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Tack ni snälla som svarade på mitt inlägg om skorna igår. Ni andra som inte svarat har fortfarande chansen att hjälpa till:)
Jag har fortfarande inte bestämt mej vilka skor jag ska ha på mej. Men det lutar åt de som är mer jesussandaler fast med klack.

Igår kväll satt jag uppe sent och sydde in klänningen. Det blev bra till sist tror jag förrutom att jag måste till stan nu på morgonen och köpa en axelbandlös bh. Mina gamla är för små. Lyx problem kanske du tycker men själv gillar jag inte alls den nya storleken på brösten. Jag är faktiskt en av få som hoppas att brösten blir mindre igen efter amningen.

Bilder på hur vi ser ut kommer senare. Jag ska vänta in i det sista på att klä på mej... ja ni förstår ju själva hur det akn sluta med en kladdig ettåring annars.

Mira ska vara med Frida och David i dag/kväll. Hoppas verkligen att hon är snäll på dom och att hon accepterar dom som barnvakter. Vi har aldrig haft några kompisar som tagit hand om henne en längre stund innan. Trots att hon har visat några gånger på sista tiden att hon är lite mera knäig och mammig/pappig så hoppas jag att hon glömt bort de känslorna just idag. Det får blir som det blir idag helt enkelt. Jag är beredd på att åka hem tidigare om det behövs. Allt för stumpan:)

Kommentarer
Postat av: Patricia

va gullig du är! Jag jag behöver ju prata om detta, då kanske man kan se lite positivt på det =)

2009-08-15 @ 14:21:26
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Patricia

hehehe kul att listan va uppskattad!

2009-08-15 @ 14:21:48
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback