Nycklarna blir våra idag

2009-12-11 08:02:06 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(0) «


Idag ska de sista papperen skrivas under och nycklarna överlämnas. Idag blir huset äntligen vårt. Eller egentligen bankens... det beror ju på hur man ser det.
Förhoppningsvis hinner vi ta en tur dit och kika lite mellan Makens jobb.

På söndag går första flyttlasset. Dvs alla grejjer på förråden och de kartonger vi hitintills packat. Sova i huset kommer vi inte göra förrän nästa helg. Då kommer Svärfar hit och ska hjälpa oss flytta alla möbler. Förhoppningsvis får vi även hjälp av några snälla vänner.




Någon magsjuka blev det aldrig här hemma. Mira äter fortfarande dåligt, men jag antar att det måste bero på något annat. Kändes skönt idag när jag fick henne att äta både lite yoghurt och en macka till frukost.
Själv mår jag inte heller bra, men har återgått till min första teori att det beror på graviditeten. Har ingen matlust alls och får tvinga i mej mat med jämna mellanrum. Mår illa och har en allmän konstig känsla i kroppen. Antar att bebis ligger och trycker på någon nerv eller nåt, plus att den nu är så stor att den tar all plats i magen. Längtar tills magen sjunker och det kanske blir lite lättare för mej att både andas och äta. (Det enda positiva med detta är att jag fortfarande står still på vågen sedan flera veckor tillbaka. Kanske kanske kanske kan jag klara mej under 15 kg iaf. Hoppas!)

Dax att fixa några praktiska saker inför flytten. Ingen rast ingen ro här inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback