Långväga besök...

2009-03-20 09:43:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag vet att det blir en del snack om sömn o mat just nu.... men det är väl lite det mitt liv kretsar kring för tillfället.

Inatt vaknade Mira vid tre tiden av en hostatack. Efter lite strykande på huvudet så somnade hon om och sov sen till kl fem innan första flaskan. Helt godkänt. Det som var utöver det vanliga sen var att hon tog en sovmorgon och sov till strax innan åtta. Heeelt underbart att slippa gå upp innan sju. Tyvärr vaknade jag ju så klart innan Mira och kunde inte somna om. Typiskt.

Idag kommer som sagt mina föräldrar. Jag håller på för fullt att tvätta o städa innan dom kommer. Ja ni märker ju hur effektiv jag är. Tidsomptimist som jag är så hamnade jag självfallet här en stund.

Ska bli roligt att se hur Mira reagerar på Molly (hunden) nu. Nu är hon ju så medveten o vill undersöka allt. Lyckas hon få tag i Mollys päls o dra som hon gör i vårt hår så är det nog inte nådigt. Gäller att hålla koll hela tiden.

Nä nu ni... nu måste jag ta tag i det här om jag ska få nåt gjort.
Jag hinner säkert skriva nåt mer senare idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback