Nu är dom väck...

2009-03-29 14:59:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vår dotter är en liten bråkmakare och förstörare. Det enda hon är intresserad av för tillfället är att gå o riva ner/ut saker hela tiden. Det blir ju ännu värre när hon alltid tittar på oss precis innan hon gör det sen lägger hon av ett jätte smile innan hon gör det hon vet att hon inte får göra.
Vårt golv ser ut som om det gått fram en tornado nyligen.

Hade som jag berättat tidigare min mamma o pappa på besök förra helgen. Nästan det första pappa säger när han kommer in är "Oj, här var det lite stökigt". Då hade jag 5 min tidigare städat så gott jag bara kunde. Så fort går det alltså när vår egna lilla virvelvind går fram.

Idag har vi tagit tag i att rensa vardagsrumsbordets undre skiva. Vi har fram till idag haft tidningar liggands där. Dessa tidningar ligger alltid utspridda över golvet, sönderrivna och ätna på. Kan ju inte vara bra att käka papper, så för vår dotters skull har vi nu städat bort även dessa.

Idag har Mira ännu en gång överträffat sig själv i söthet. Kolla bara in bilderna:)



Ute o promenerar med sin gåvagn. Nu kan hon ställa sig upp mot den själv.



Ja ni ser ju själva på den här bilden en äkta bråkmakare.
Hon är inte speciellt duktig på att dölja att hon tänker på bus.





En annan rolig sak som hände idag under tiden jag plockade i alla våra tidningar i en kartong....
Jag satt på golvet och Mira hängde över lådan. (Lådan var kanske 1,5 dm hög)
Helt plötsligt drar hon sig upp till ståendes med stöd mot lådan o så släpper hon taget o står där o tittar på mej en stund innan hon sätter sig ner igen. Står nog inte på förrän hon kan resa på sig utan stöd.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hittade hit via bloglovin, vilken fin blogg du har och underbar dotter, när är hon född? Hoppas ni haft en fin kväll. kram Jenny

2009-03-29 @ 23:08:14
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja dom små är bra på att testa gränserna och mer än gärna tänja på dom.

Så söt hon är, Er tjej!

/Rebecca

2009-04-01 @ 07:56:42
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback