Febrig

2009-11-20 18:34:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu har lillstumpan fått feber efter sprutan. Stackars lilla tjej. Alvedonen är slut här hemma också så jag hoppas innerligt att det inte blir värre inatt utan att hon klarar sig till imorgon. Just nu ligger febern på 38 grader så det är ju inte så farligt. Hade varit annat om det varit jag som haft 38... nästan min dödsgräns:)

Ikväll ska maken ut på fotbollsavslutning och äta gott på restaurang. Jag och Mira får ha fredagsmys för oss själva som vanligt. Jag har köpt yoghurt så att jag kan göra banan smothies här ikväll när Mirisen sover. Hoppas det blir smaskens.

Önskar er en toppen fredag kvälll!
Själv ska jag kurera min ömma kropp och hoppas att febern håller sig borta.

Kommentarer
Postat av: Annah

Har hört att man helst ska undvika att ge alvedon om det bara är feber för det kan försämra vaccinets effekt. Om de har ont ska det vara okej. Vi ger bara alvedon liknande om febern stiger över 39-40.

2009-11-20 @ 18:56:16
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Carro

Nej men stackarn.. Hoppas den inte blir högre!



Håller tummarna att den är över idag..

Kram

2009-11-21 @ 11:17:47
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback