Godisstopp

2009-11-15 20:40:53 Personligt
» Kommentarer(2) «


Ni som läste min blogg i helgen vet att jag har godisproblem. Nu är det så att jag har en syster som har precis samma problem.

Så... nu har vi slagit vad. Eller vi har startat en tävling rättare sagt. Inget godis innan jul.
Jag vill inte se en godisbit innan jul! Det är inte ens gott längre... men ändå köper jag.

Den av oss som lyckas med detta får en extra julklapp. Jag vill mycket heller ha en extra julklapp än en godisbit till!

Önska mej lycka till!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hänger på, inget godis mer. Men då vill jag också ha en extra julklapp.

2009-11-15 @ 20:50:28
Postat av: Linda

Här är en till som också borde minska på godis-intaget... :-S

2009-11-16 @ 08:32:10
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback