I huvudet på en höggravid...

2009-11-27 12:42:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Alltså den här datorn är förädisk! Jag lyckas alltid fastna när jag verkligen inte borde. Som nu tex bode jag istället ligga och sova en stund för att orka med kvällen.

I huvudet hör jag bara orden "ska bara" "ska bara"... undra om de någonsin kommer att tystna?

Vi kom ut en sväng idag iaf jag och Mira. Hon busade och sprang i vattenpölar. Lite jobbigt med tanke på att hennes galonbyxor blivit för små och hon enbart hade overallen på sig. Blött, blött.

Jag måste till Ullared innan jul! Någon som vill skjutsa mej och ta hand om mej medans vi är där? Någon eftermiddag nu i dec... någon timme är allt jag behöver.

Kommentarer
Postat av: natasha

gud va fin design du har :):)

2009-11-27 @ 13:25:22
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Maddis

Vilken underbar sida du har fått =D Ni är så fina =)



Jag vill till ullared.. men har nog inte pengar o sen vill jag inte ha tösen där men oj, va vill dit!!



Hur är allt med dig?? Bra hoppas jag =) Fika nån dag snart?? Kramisar

2009-11-27 @ 16:21:48
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Maddis

Tack så mycket =D Tur att vi har söta tjejer båda två ;)

Det behöver du inte ha dåligt samvete för.. lätt hänt.. är rätt glömsk själv så ;)

Ja, det kan vi göra =) Onsdag o fredag har jag ledigt =D Som de ser ut nu.. hi hi..

Vart i Huskvarna ska ni flytta?? Bor ju själv i här =D Mycket bra stad skratt



Mm, har iofs inte mycket som jag behöver men lite går alltid o handla.. hi hi.. förstår att du inte vill handla här när det är billigare där nere.



Allt bra annars?? Hur går de med foglossningen??

Ha de super. Kramis

2009-11-27 @ 22:35:46
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Vännen! Jag får inte det till att maken inte skall med! Han bara måste med;) Men vi skallnog åka på torsdag, så om du vill får du jätte gärna hänga med oss! Stoora Kramar

2009-11-28 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback