Körslaget och massa söndagsplaner

2009-11-07 20:24:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Just nu är det körslaget här hemma på tven. Skönt att sitta en stund så här på lördag kvällen och mysa med maken i soffan. Tror att ostbågarna snart åker fram.. då är kvällen på topp.

Jag hade en jätte rolig visning idag. Det var ett härligt gäng mammor.

Imorgon är det söndag och husvisningar på schemat. Var tänkt att jag skulle ha en mykidoovisning också men den blev tyvärr inställd idag. På kvällen imorgon ska jag ut och käka med jobbet. Tänk att jag får äran att följa med på "julmiddag" trots att jag är hemma och mammaledig. Mycket trevligt ska det bli.  Var länge sen jag träffade alla mina kollegor nu. Jag jobbar i en sån liten butik att vi blir som en liten familj vi som jobbar tillsammans. Mina två älsklings tanter på jobbet har blivit lite som mina extra mammor/mormödrar när jag inte har haft mamma i närheten. Så kan det va när man bor 40 mil från mamma... då kan det vara skönt att ha några äldre kvinnor att luta sig mot ibland.

Nä...nu är reklamen slut. Hoppas ni har en mysig lördag kväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va härligt! Alltid kul när det är ett extra roligt gäng mammor så att man själv blir otroligt peppad! Visningen jag hade i Östersund var ju sån, super kul!



Tråkigt att visningen i dag blivit inställd, inget som blivit skjutet på heller?



Jag har en visning i dag, hoppas den blir riktigt kanon, känner att jag behöver en sån visning:D Är hon en gammal klasskompis som jag inte träffat på mååånga många år.



Ha en riktigt fin dag vännen!



Kram!



2009-11-08 @ 09:53:10
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback