Längtar efter ett barnrum

2009-11-08 10:23:22 Huset & Inredning
» Kommentarer(1) «


Jag längtar så efter att Mira ska få ett eget stort rum. Ett rum där man kan ställa in alla leksaker och ha ett bord med stolar där hon kan sitta och leka.

Sitter och kikar runt på några inredningssidor på tips om hur man skulle kunna ha det i lekrummet/barnrummet. Finns så mycket sött!
Jag är dock lite splittrad om jag vill ha massor av färg eller satsa på möbler i vitt och sen "pynta" med färg.

Här är en gullig serie från Micki.

              
Rosa bord med en matchande matta kanske????



Den här gungzebran var ju bara för söt!

Vet att jag själv länkat till en bra sida för länge sedan där de hade massor av barnmöbler i rolig design. Typiskt att jag slarvat bort det inlägget någonstans bland alla andra.

Nu ska jag städa lite här hemma innan det blir dax att åka på husvisning.
Cu


Kommentarer
Postat av: Annah

Vi har ju gjort rätt neutralt med vitt i barnens rum och sen tar vi in färg i möblerna. Miltons rum går i vitt, grönt och brunt och Lykke-Lies rum kommer gå i vitt, rött, svart och guld/gult. Inte riktigt bestämt mig än.

2009-11-09 @ 10:14:45
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback