Mina bilder räddade!

2009-11-11 19:30:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag fick vi tillbaka datorn. Tänk att det tom gick på kortare tid än lovat. Inte vad man förväntar sig när man lämnar in något på reparation.

Det visade sig iaf att det var moderkortet som gått sönder i datorn. Så nu är det utbytt och alla mina bilder på hårddisken är räddade. Ni kan ju gissa vad jag ska köpa i julklapp till maken. En extern hårddisk så klart. Nu är det på tiden att vi blir lite mer rädda om vår historia.

Imorgon ska jag roa mej med att föra över alla bilder på cd skivor. Rädda det som räddas kan!

Man lär sig av sina misstag så att säga.

Usch, jag har verkligen jätte mycket sammandragningar ikväll. Hela tiden. Men jag vet ju att det beror på både att jag stressat och tvättat och grejjat idag. Inte en sekund har jag suttit ner och tagit det lugnt. Imorgon ska jag vara hemma hela dagen och bara ta det lugnt. Vika lite tvätt på sin höjd. Hoppas Mira går med på en lugn dag också.
Imorgon kväll har jag mykidoo visning igen. Ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback