Nu är försäjningen igång av vår lägenhet

2009-11-03 17:11:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Pust och stonk... idag är en hektisk dag igen. Känner att mina krafter är slut på alla håll och kanter.
Skulle kunna lägga mej på soffan och gråta av utmattning. Magen värker och den hemska foglossningen jag blivit drabbad av ska vi inte ens prata om.
Tyvärr är det min lilla familj som får ut för att jag är trött. Har inget tålamod och blir sur för minsta lilla. Maken har tyvärr fått några utskällningar för många idag. Vet om att jag inte är speciellt snäll just nu och ändå kan jag inte samla så pass mycket krafter att vända humöret till det bättre.

Idag har lägenheten iaf fotats. Den kommer ut på hemnet vilken minut som helst. Är ni nyfikna och vill kika så får ni höra av er på min mail för vår adress. Vill inte lägga länk här på bloggen så att vem som helst får reda på vart vi bor.  ([email protected])

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Det ser ju jättefint ut på hemnet! Verkligen homestylat! Tänk om man kunde ha det sådär jämt? Haha med en ett-åring hemma! Nu håller jag tummarna för att någon rik bostadssökande vill flytta till er lägenhet! kram

2009-11-04 @ 09:33:14
Postat av: Mimmi

Ja ni har en jättefin lägenhet.Lycka till nu och hoppas ni hittar nått fint att bo i :)

2009-11-04 @ 15:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback