Öppnis

2009-11-10 12:56:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit till öppna förskolan jag och Mira. Det var verkligen på tiden. Mira lekte som aldrig förr. Hon behövde verkligen komma ut och träffa lite andra barn och leksaker. Nu ligger hon och sover helt utpumpad. Så som det ska va.

Jag skulle också vilja sova... Men borde passa på att åka och handla lite medans hon sover och maken är hemma. Undra om det är både vädret och graviditeten som gör mej så seg och trött. Jag orkar ingenting längre.

Idag börjar troligtvis budgivning på huset vi kikade på i helgen. Vi är verkligen splittrade när det gäller det huset. Drömmer om det på nätterna och tänker på det hela tiden... men ändå så känns det inte helt hundra. Skulle nog behöva åka dit igen och kika... jätte svårt att göra sig en uppfattning om ett ställe bara genom att kika en gång.
Ett samtal till mäklaren blir det nog snart iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback