Utan livlina?

2009-11-22 08:43:13 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(2) «


Igår frågade mamma mej om jag börjat fundera på vilka gardiner jag ska ha i det nya huset. Tanken har slagit mej, men jag slog bort den lika snabbt. Jag vågar liksom inte börja planera och fixa till det ny huset ännu. Även om det bara är två månader tills vi ska flytta in så känns det ändå inte riktigt som vårt hus ännu.

Det är den här försäljningen som ligger över mej. Tills papprerna är skrivna och det bestämt vem som ska bo här och från när.... Så kan jag inte slappna av.
Jag hoppas verkligen att det löser sig till det bästa för just nu känns det som att vårt liv hänger i en skör lina påväg att brista.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Nä jag förstår vad du menar.... Ricky planerar för fullt men jag vågar inte riktigt än =) men har ni inte skrivit på än?

2009-11-22 @ 09:28:10
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Carro

Usch va jobbigt! Jag förstår hur du känner, har suttit i samma sits förut..



Hoppas att affären blir klar snart så du kan få pusta ut!

Kram

2009-11-22 @ 12:58:49
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback