Visning idag!

2009-11-15 10:47:50 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(0) «


Nu är det visning här om en timme. Fy vad jag är nervös nu. Längtar tills det är över då man vet resultatet. Fast sen kommer ju den hemska väntan på ett bud också. Det är nästan ännu värre.

Jag har putsat o grejjat hela morgonen. Nu skiner det i varje litet hörn. Jag visste väl att jag skulle få användning av mitt sommarjobb som hotellstäderska någongång. Jag vet vad man ska göra för att det ska "se" nytt och rent ut. Sen är det klart att det alltid ÄR rent på hotell, men det finns vissa knep för att få det ännu renare.

Nu när allt är klart springer jag som en tok efter Mira och säger ajaj och nej till allt. Hon undrar nog varför jag helt plötsligt skrek rakt ut när hon tömde sin leksakslåda upp och ner två minuter efter att jag plockat ihop allt, det brukar ju vara ok att tömma den annars.

Nu har iaf vi gjort vårt jobb, nu är det upp till mäklaren att bevisa att hon är värd pengarna.

Jag uppdaterar så klart i eftermiddag om hur första visningen gått. Nu ska jag fortsätta jaga Mira innan hon ställer till med alltför mycket bus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback