Visning och drömmar om en bra vecka

2009-11-22 18:43:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Just hemkommen från en Mykidoo visning. Trevligt som vanligt. Idag var det riktigt mycket folk på visningen också så det var extra roligt. Finns så många trevliga människor som man inte känner.

Ikväll får vi besök av Miras gudföräldrar och våra kära vänner Emil och Louise, lilla Ella är nog också med. Blir en trevlig kväll hoppas jag men köttbulle mackor med rödbetssallad.
Blev så otroligt sugen på det idag när jag gick och handlade. Lite tjuvstart på december maten kan man väl få ha?

Imorgon är det måndag igen och ny vecka. Jag hoppas att nästa vecka bjuder på många glädjeämnen. Att få lägenheten såld vore det bästa tycker jag.

Nu kommer våra gäster... dax att rusa!
Hoppas ni får en fin söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Theodora

Ja, denna vecka vill vi gärna läsa om hur lägenheten blir såld och hur du i lyckans rus springer iväg och inhandlar nya gardiner till ert nya hus! Ja.. eller nåt sånt i alla fall :)

Håller som vanligt alla tummar och tår för er!

Ny vecka, nya möjligheter!

/Theodora

2009-11-23 @ 01:10:50
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller tummarna hårt för att ni får er lägenhet såld så snart som möjligt!!

2009-11-23 @ 07:55:52
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jag håller tummarna jag också för att ni får lägenheten såld, det hade varit roligt att fira jul i det nya huset. :)



yes, femte sesongen! i morgon kommer nästa sesong ut också, sexhundra spänn.

Angående vem som är sötast så tycker jag mormor. hihi

2009-11-23 @ 08:36:05
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback