Som att kasta pengarna i havet

2009-09-02 13:50:49 Shopping
» Kommentarer(2) «


Än så länge är inte de tråkiga historierna slut.

När jag kom hem nu och loggade in på min bank för att se hur mycket pengar jag spenderat under resan visade det sig att en bankomat vid hotellet vi bodde på dragit pengar från mitt konto utan att jag fått några pengar. Jag fick ut mitt kort som vanligt när jag skulle växla pengar...men inga pengar kom ut. Jag tog det som en självklarhet att de inte dragit några pengar eftersom inga pengar kom ur maskinen... men så var inte fallet. Jag är alltså nu några tusenlappar mer än jag borde minus på mitt konto.

Dom säger att en olycka aldrig kommer ensam... hoppas jag har haft mina olyckor för ett tag nu. Och så hoppas jag innerligt att det löser sig så att jag får tillbaka mina pengar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy vad surt!! Samma sak hände min mamma en gång när vi var utomlands. Hon tog ut pengar men det kom inte ut några pengar, men när vi kom hem så visade det sig att summan hade dragits från kontot. :-(

2009-09-02 @ 14:44:52
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ett tips! Du kan göra en kortreklamation på din bank och har du tur så ersätter din bank dig för pengarna du förlorat.

2009-09-02 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback