Bvc besök - 7 mån

2010-08-04 09:16:23 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «




Igår var jag som jag berättat tidigare till bvc med Theo. Han fick träffa farbror doktorn och allt såg bra ut. Han utvecklas precis som en liten 7 månaders bebis ska.

Lite kul var det att se hur mycket han växt. Nästan ett kilo på bara drygt en månad:)

Vikt nu: 9690 g
Längd nu: 73 cm

Kul att jämföra mad Mira när hon var 8 månader (Alltså en månad äldre än Theo)
Vikt: 9040 g
längd: 72 cm

När Mira var 11 månader vägde hon lika mycket som Theo väger nu vid 7 månader. Hihi. (Bör tilläggas att Mira aldrig varit direkt liten hon heller)





Nu packas det för fullt och om lite drygt en timme bär det av mot Dalom. Känns som att jag glömt nästan allt denna gången. Jag har bara kastat ner några plagg lite här och där i väskorna... inte igenomtänkt alls. Bådar inte gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback