Fredagkväll

2010-08-20 21:02:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag och Louise tog oss iväg till gymmet tidigare ikväll. Kändes bra att komma dit och få jobba lite innan fredagsmyset i soffan. Jag har laddat upp med en påse nötter till kvällen. Det ska bli gott. 

Nu är det helg igen. Den här veckan gick verkligen i racer fart. Vi har inga direkta planer för helgen förrutom ett 30 års kalas imorgon kväll. Ser fram emot att få klä upp sig lite och gå iväg på fest. Inte ofta vi går på kalas nu för tiden. 

Nästa vecka känns det som att hösten börjar på allvar. Skolorna har börjat och det kommer att bli tomt på barn här ute på gatan. Öppna förskolan startar igen och det ser jag verkligen fram emot. Mira har haft sådan överskottsenergi denna veckan pga att vi varit dåliga på att sysselsätta oss. Vi har varit hemma alla dar utom en, eller alla dar utom en eftermiddag rättare sagt. Jag hoppas på att träffa många på öppna förskolan som man kan umgås med i höst.   

Nu ska jag öppna påsen med nötter och bänka mej framför någon film på tven.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback