Göra stan idag

2010-08-27 09:47:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är syrran och hennes vän på plats här hemma. Vi håller på att göra oss iordning för en dag på stan. Syrran ska gå runt och söka jobb medans jag och barnen fördriver tid i affärer. Jag hoppas dom kommer nöja sig med det. I andra fall får vi väl ta oss till någon lekpark eller så och sitta där och vänta:)

Mira vaknade med tuppen klockan sex idag även fast hon var uppe lite längre igår kväll. Hon har svårt att komma till ro när vi har besök här hemma...vilket är väl förståeligt.

Imorse fick jag världens roligaste sms när jag vaknade. Nämligen att våra vänner fått sin efterlängtade dotter inatt. Jag längtar som en tok tills vi får träffa underverket. Du kan hitta mamma Emmelies blogg HÄR. Stort grattis vänner!

Nu ska jag fortsätta packa skötväska och sen ska vi bege oss. Roligare inlägg med bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback