Mammig och kramig - Bildbomb!

2010-08-10 20:48:42 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(4) «


Idag har Theo varit ovanligt mammig. Jag skulle väl kunna säga att det är första gången nästan som han protesterar och vill upp i knät. Efter eftermiddagsluren fick jag inte sätta ner honom på golvet en sekund. Då skrek han i högan sky.

Idag är också dagen då han lärt sig kramas. Flera gånger under tiden han varit i famnen har han vänt sig emot mej och slagit båda armarna runt mej och sedan gosat in sig. Kan en sjumånadersbebis ge en riktig kram? Jätte mysigt var det iaf och jag förundras än en gång över vilken stor grabb vi fått i huset.

Jag längtar redan tills imorgon då barnen vaknar och kan ge mej en varsin kram. Det bästa i världen!

 



 


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

va söt =)



nu var det ett barn som fråga mig så det är ju inte så farligt. men det vore ju värre om vuxna frågade. är inte så kul att behöva svara: nej jag är bara lite tjock!!



min mage är alltid svullen när jag har ätit och har alltid varit det men jobbigt om man hela tiden måste dra in den för att folk inte ska tro nåt.

2010-08-11 @ 06:51:36
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med lillebror

Vilken mys kille.

2010-08-11 @ 07:24:48
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med lillebror

Nja, en halvtimme tidigare men vi lägger oss så himla tidigt så lite mera egentid vill vi ha. Idag blir det max 1h sömn mitt på dagen. Det är alltid krångel med sömnen känns det som...

2010-08-11 @ 07:29:11
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så gosiga bilder samt underbart med kramar från sin lillgosegroda=)

2010-08-11 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback