Ny kamera! Äntligen!

2010-08-22 13:30:59 Shopping
» Kommentarer(3) «




Det blev en kamera till sist. Idag bestämde vi oss för att det fick va slut med velandet och så åkte vi till media markt. Hem kom vi med en ny "familjemedlem". En Nikon coolpix s8000, jag hoppas den inte gör oss besvikna.

Hur tråkigt är det inte när man packar upp kameran och är såå sugen på att använda den och så visar det sig att man självklart måste ladda batteriet i 4 timmar innan start. Så trist!
Ikväll ska jag ut och fota iaf. Stackars barn:)

Nu har vi precis käkat lunch och barnen sitter i lekrummet och leker för fullt. Båda är nöjda och glada och leker själva för en gångs skull. Man får ta vara på de minutrarna och passa på att få något gjort själv. Jag hamnade såklart här istället för att ta tag i någon annan "hussyssla".

Söndag idag... det känns. Huvudvärk, trött och seg. Funderar på att ta mej till gymmet ikväll... det vore kul.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså, du syr på beställning? :)

Maila gärna vilka tyger du har så ska jag kika om jag inte kan lägga en beställning :P



[email protected]

2010-08-22 @ 14:19:21
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Jannie

Tack vad du är snäll!

Hoppas huvudvärken har gått över!



Jag är absolut intresserad! De är superfina de jag har sett.Du får jättegärna maila mig tygerna när du har tid o ork.Hade vart toppen!

Hoppas ni får en mysig söndags eftermiddag!

KRAM

2010-08-22 @ 15:54:44
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

Ljushuvudet glömde mail adressen..



[email protected]

2010-08-22 @ 15:55:46
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback