Shopping och bra läggningar

2010-08-06 22:53:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


En till dag har nått sitt slut. Även om jag "råkade" somna med Theo i eftermiddag och sov två timmar till ljudet av hans snarkningar så är jag ändå jätte trött ikväll. Jag ska snart ta och hoppa i säng. Gäller att ladda batterierna till morgondagens shoppingtur. Jag och Elin ska åka en sväng under dagen och shoppa lite. Barnen får va hemma med sina morföräldrar. Ska bli mysigt att åka iväg och umgås med en god vän, äta mat och strosa omkring... precis så som vi alltid gjorde förr.

Mira somnade för tredje kvällen utan problem. Antingen är det dalaluften eller att hon håller igång i 100% från morgon till kväll när vi är här uppe som gör att hon somnar direkt. Hoppas det håller i sig när vi kommer hem. Theo är fortfarande krasslig, men jag hoppas att han kan andas lite lättare inatt än igår. Stackars pojken har sovit nästan hela dagen.

Den här helgen är sista helgen av semestern. Jag kan inte fatta att "allvaret" börjar redan på måndag. Hjälp va fort den här sommaren gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback