Sjuka barn

2010-08-06 09:56:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Gårdagen flöt på i rasande tempo. Till och med så snabbt att jag aldrig hann in på bloggen.

Förmiddagen började med en tripp till lekparken med några av mina kära mammakompisar här i byn. Barnen lekte och hade det toppen. Vi morsor fick i oss en varsin kaffekopp och hann tjöta lite innan barnen blev hungriga och trötta.

Eftermiddagen spenderade jag med Emmelie. Vi åkte en sväng till byns centrum. Theo har helt plötsligt blivit jätte snorig och täppt i näsan så vi var i stort behov av nässpray. Därav blev det ett besök på apoteket sedan i en klädaffär och en inredningsbutik... det är väl i stort sett vad som finns i byn:)

Under kvällen umgicks jag också med Emmelie, men hemma hos mina föräldrar. Theo var gnällig och ledsen hela eftermiddagen/kvällen och förkylningen blev bara värre och värre. Natten har inte varit någon höjdare. Jag har sprungit fram och tillbaka mellan vår säng och Theos säng hela natten. Jag hatar när han är så täppt att han knappt kan andas. Att använda nappen blev omöjligt och att somna utan napp var lika omöjligt det. Vi kom till sist igenom de jobbiga timmarna och nu är vi alla vakna. Tyvärr inte speciellt pigga. Theo är lika krasslig och även Mira har börjat snora. Återstår att se hur det här utvecklar sig.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror

Urs vad jobbigt. Tycker det är som jobbigast när Felicia är snorig. Feber och allt annat skit är ok men inte snorig. Hoppas Mira klarar sig.

2010-08-06 @ 12:22:31
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så grymt tråkigt att natten blev som den blev...inge kul alls!!! Hoppas du får en riktigt trevlig dag imorgon med Elin!!! kram kram!

2010-08-06 @ 20:17:26
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback