Solen drar upp humöret

2010-08-10 08:40:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Härligt att vakna upp och se solen skina. Idag ska vi va ute och leka massor!

Natten har varit bra och jag känner mej pigg och utvilad. Duktiga oss som gick och lade oss strax efter tio.

Just nu ligger Theo och övar sig på att åla på golvet. Det går än så länge bara runt, runt och bakåt. Kul att han börjar röra sig mer och mer tycker jag. Just nu är han i en mycket frustrerande ålder och han blir arg för minsta lilla. Han vill så mycket men kroppen hänger inte med.

Mira sitter och plockar med några leksaker. Känns som att hon är på betydligt bättre humör än hon var igår. Det var nog en "dagen efter" för henne igår. Kan inte va lätt att komma hem från mormor och morfar där man fått uppmärksamhet hela tiden och sen helt plötsligt lämnas ensam med enbart lillebror och mamma.

Idag ska vi som sagt va ute, men först ska jag packa in oss alla i bilen och åka ner till bibblan. Jag har en bok som måste lämnas idag. Lite bökigt att åka med båda barnen... men det får gå som det går.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Å va jag vill också ha sol =)!! Hoppas ni får en fin dag!

2010-08-10 @ 09:52:38
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med lillebror

Helt otroligt vad sömn kan göra med en :)

2010-08-10 @ 11:17:12
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback