Svåger fångad på bild:)

2010-08-23 19:42:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Theos käre farbror Daniel suckade lite när jag bad honom le och titta in i kameran. Jag vet inte om han suckade mest över mitt uppställda foto eller att han visste att det så småningom skulle hamna på bloggen:)

Vi fick besök av min svåger igår kväll. Han har just flyttat till stan och ville förvara några grejjer här hos hos tills han fått ordning på sitt boende. Theo hörde såklart att vi fick gäster och ville absolut komma upp trots att klockan var mycket och han borde sova. Vid halv tio fick vi honom i säng sen. Jag får tacka svågern för sovmorgonen i morse. Tack!

Idag har vi haft en intensiv dag, men kanske tack vare det så somnade mina små änglar direkt ikväll. Maken är på fotbollsträning och jag ska snart ta och sätta på en film.

Mina traderaauktioner är avslutade nu, så nu är det en massa efterarbete som ska göras. Packade och skickade iväg en hel hög med kläder idag. Snart kommer det upp mer kläder på tradera också, ska bara avsluta denna omgången först.

Kommentarer
Postat av: Jill

Oj vad du är duktig på att sy! Jättefina grejer! Önskar man själv kunde..

2010-08-23 @ 20:59:20
URL: http://theodorthebaby.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

Hoppas det gick bra med din tradera handel :D

2010-08-23 @ 20:59:38
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: Nurp

Jag ville inte va med på bild eftersom jag alltid ser så tillgjord ut :P

denna gång gick det ändå rätt hyfsat. Varse för sovmorgonen. Det fick inte jag däremot. Uppe med tuppen :)

2010-08-23 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback