Tempo

2010-08-13 19:58:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Den här dagen har verkligen gått i hundra. Det började tidigt med att jag begav mej ner till stan och brottades med regnet. I med barnen i bilen och sedan ut, i vagn, gå, ur vagn, åka hämta maken, luncha med kompisar, i och ur vagn och bil några gånger till, skjutsa tillbaka maken, i och ur bil igen, tillbaka till shopping, gå, i och ur vagn och bil, hämta maken som slutat jobbet, handla mat, ur bil, hem, laga mat, söva bebis, laga mat, söva barn, upp och ner för trappan. Ja, jag tror att jag fått min dagliga motion idag.

Jag fick sitta inne med Mira några minuter tills hon somnade ikväll. Jag förundras verkligen över hennes tillvägagångssätt när det gäller att varva ner. Rullar hit och dit, sparkar i väggen, upp och ner med täcket, fram o tillbaka... ja ni fattar grejjen. Jag blir helt slut bara av att titta på henne. Helt plötsligt vänder hon sig om och så sover hon på två sekunder. Konstigt.

Nu ska jag se på film jag hyrt och äta lite nötter.



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag känner igen den där nedvarvningsmetoden från Lilly...helt knäppt men den fungerar tydligen för dem=)

Hoppas filmen är bra o nötterna goda,önskar jag också hade nötter...kanske åker o köper=)

2010-08-13 @ 20:37:11
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback