Torsdagkväll

2010-08-19 19:26:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Klockan är tjugo över sju och båda mina troll sover gott. Mira var påväg i säng strax efter sex ikväll men vi lyckades hålla henne vaken en stund till. När jag sedan skulle lägga henne strax innan sju så protesterade hon såklart, men det gick över ganska fort.

Idag kan ha varit sista dagen jag ammade. Eller kanske blir det någon morgonamning fram till helgens slut eller så, men den är det över. Jag har bestämt mej för att sluta nu. Även om han inte fått amma på hela dagen idag så har han inte visat något missnöje alls. Theo är alldeles för intresserad av mat för att vilja dricka bröstmjölk nu för tiden. Han har hittat något som smakar hundra gånger bättre:)

Om en timme går några av mina auktioner på tradera ut. Klicka dej vidare på den här länken om du är nyfiken på vilka grejjer jag säljer.

Nu ska jag sätta mej och klippa till några mössor. Blev lite sysugen:)


Kommentarer
Postat av: sandra

Måste vara smidigt att det fungerar bra att sluta också även om det säkert är lite tråkigt också!

2010-08-19 @ 20:18:23
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Mariam

Tänk om ändå Simon kunde vara så. Har aldrig haft problem med Noah men Simon vägrar mer eller mindre allt. :( Sketjobbigt även om det känns bra att han äntligen är uppe i 8 kilo.

2010-08-19 @ 21:15:01
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback