NOKA - Min vän för en vecka

2010-08-29 20:03:25 Personligt
» Kommentarer(0) «




Jag lovade att berätta mer om "mitt nya liv" idag...

Det roliga paketet jag väntade på i fredags var det som visas på bilden ovan. Två paket med NOKA måltidsersättning. NOKA är en milkshake-diet som påstås vara betydligt godare än motsvarande dieter. Den bibehåller även sunda energinivåer som gör att du inte känner dej trött och orkeslös, ett stort plus är också att den bränner fett och inte muskler.

Jag gillar att man kan träna samtidigt som man äter enligt dieten utan att man blir trött och hungrig.

Jag har fått möjlighet att testa NOKA under en vecka för att se om den håller det den lovar. Nämligen en varaktig, säker och effektiv viktnedgång.

Följ mej den närmsta veckan med start imorgon och se om jag lyckas gå ner de sista envisa graviditetskilona.

Här kan du själv gå in på NOKAs- facebooksida.
"Gilla" dem och få ett eget prov av
deras milkshake i valfri smak.


HÄR kan du som är nyfiken läsa mer om NOKA




Tack snälla Eva på scandinavian health and beauty
för chansen att testa detta.
Kanske är det steget som behövs för att jag ska
gå ner de sista kilona och bli nöjdare med min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback