Att jag inte gjort det här tidigare...

2010-02-05 19:57:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


jag är helt fast. Jag har verkligen hittat en hobby som jag älskar! Sy är verkligen super skoj när man väl kommer på hur man ska göra. Jag är fortfarande nybörjare och kan bara grunderna... Men det känns tom som en rolig utmaning att lära sig mer. Jag är ganska förvånad över mej själv. Som jag skrev tidigare så är jag inte direkt känd för mitt braiga tålamod, snarare tvärtom. Jag hatar att inte vara bäst från start och har svårt för att göra saker som jag inte vet att jag behärskar. Jag brukar skriva i mina arbetsansökningar att jag älskar att lära mej nya saker. Det är till viss dej sant, men det måste vara saker som jag vet att jag kan klara av så småningom. Kanske därför jag avskyr att åka skidor. Jag kan men kommer aldrig att bli riktigt duktig på det , därför åker jag inte alls. Vissa saker har man talang för andra inte. Ikväll blir det mys med film och chips. Imorgon ska vi måla om i kontoret/gästrummet. Har ingen lust alls men jag vet att det kommer kännas bra när det är klart. Önskar er alla en trevlig helg! Datorn kom föresten inte idag heller...så det blir en helg utan min kära ägodel. Tur att jag har min nyfunna hobby.

Kommentarer
Postat av: Annah

Kanske därför jag aldrig kommer ge mig på att börja sy saker. Jag kommer aldrig vara nöjd med något av det jag gör, perfektionist som jag är.

Ungefär som min handstil, den har jag tränat upp. När jag var yngre skrev jag mitt namn på jättemånga olika sätt och det jag tyckte var finast valde jag ut och övade massor på så att jag skulle få en fin handstil.

2010-02-05 @ 21:28:45
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Madeleine

Kikar in och önskar trevlig lördagskväll!! Blir det melodifestivalen mån tro??

2010-02-06 @ 16:58:49
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback