Igen och igen...

2010-02-06 19:24:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


idag har vi målat o målat o målat. Trodde aldrig att vi skulle bli klara. Vi har gjort både tak och väggar två gånger. Imorgon blir det en omgång tak sen är vi klara. Jag är glad att våra barn visat sig från sin bästa sida idag. Mira har sprungit omkring oss och målat med sin lilla roller utan färg. Theo har sovit hela dagen. Jag hoppas att han kan vara lite vaken ikväll så att han inte gör om samma sak som igår och är vaken till efter tolvslaget. Ikväll ska jag sova direkt efter melodifestivalen! Just nu sitter jag och väntar på att en kladdkaka ska bli klar i ugnen. Ska bli mumsigt med den och lite glass senare ikväll. Hoppas ni alla får en mysig kväll. Jag antar att du flesta av er kommer att sitta bänkade framför ettan ikväll?

Kommentarer
Postat av: Bella

Fett snygg BLOGG! :O

2010-02-07 @ 10:18:14
URL: http://typbellaa.blogg.se/
Postat av: Linda

vad duktiga ni är som målar och fixar så mycket. Jag försöker hålla ångan uppe men orken rinner bara ur. Kul att du börjat sy också. Det har jag alltid velat kunna men nja någon gång kanske ;.)

kram

2010-02-07 @ 19:06:28
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback