Inspirationen fortsätter flöda

2010-02-28 15:10:23 Syhörnan
» Kommentarer(3) «


Nu ligger barnen och sover och jag har roat mej med att än en gång sitta en stund framför symaskinen. Fick lite mersmak efter gårdagens tunika. Det blev en klänning till. Denna gången i en bit flodhästtyg från IKEA (Fick en stump över när jag sydde gardiner till Miras sovrum). Jag visar bild sedan när jag har provat den på Mira.

Nu ska jag sluta sy kläder och istället ta tag i att sy köksgardiner. Jag har haft tyget liggandes i väntan på inspiration nu i flera veckor. Den där inspirationen verkar inte vilja infinna sig så det är bara att ta tag i det ändå.

Efter att gardinerna blivit klara ska vi tag i städningen här hemma. Det ser för bedrövligt ut här överallt. Trist att städa på en söndag, men vi får skylla oss själva.

 








Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

ÅÅÅ,vilka jätta fina kläder du har sytt !! Du är sååå duktig på det där ! =) Jag hoppas ni har det bra för övrigt och att vi hörs och ses till våren eller sommaren ! Kram på er alla!! =)

2010-02-28 @ 17:44:20
Postat av: jenny - jennyn.blogg.se

så otroligt duktig du är gumman! super fin o tusen tack för gratulationen, det värmde verkligen :)



många kramar

2010-02-28 @ 18:05:50
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Fall Maria

Åh så söta! Jag önskar jag var lika duktig med symaskinen!

2010-02-28 @ 20:16:49
URL: http://signesmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback