Jag har fått den bästa alla hjärtans presenten!

2010-02-14 09:39:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Sitter här pigg och utvilad efter en väldigt bra natt. Theo sov från klockan elva igår till klcokan sex i morse utan en droppe mat. Han vaknade inte ens och ville ha nappen under natten. Så underbart!
Min utvärdering lyder som så: Tack vare mer mat på kvällarna så är min lille pojk mycket nöjdare på nätterna och sover gott längre än vanligt. (Louise du hade rätt:) Fast än så länge hjälper det med mer amning istället för ersättning)
Jag hoppas verkligen att detta håller i sig nu och att det inte bara är två lyckoträffar de här nätterna som varit. Jag skulle vara världens lyckligaste mamma om jag fick sova hela nätter redan innan Theo ens är två månader.
På tal om Theo och ålder så blir han 6 veckor idag! Va fort tiden går.

Önskar er alla en fantastisk alla hjärtans dag.

Jag och barnen ska nu åka hem till min vän Emmelie på lite fika (Semlor!).


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag har kollat på den filmen nu och den verkar ju vara helt suverän!! :-)

Såg att en nätbutik som heter toddler kommer börja sälja den i mars och då kostar själva vagnen 6495 kr och liggdelen 995 kr, sen kostar en extra syskonsits 1995 kr..



Vilken underbar present du fick i natt, förstår att du är lycklig :-) Hoppas det fortsätter!



Mina sd är ungefär som förut.. Så det känns nästan som om jag kommer gå tiden ut denna gång.

Kram!

2010-02-14 @ 10:10:33
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback