slutet kvar

2010-02-08 09:43:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


skrev att långt inlägg igår som inte blev postat pga krångel med anslutningen på mobilen. Typiskt. Nu har vi målat klart här hemma och nu är det bara det tråkiga efterarbetet kvar. Plocka in grejjer på rätt plats och ställa möblerna där de ska stå. Snyggt blev det iaf. Ännu ett hemskt furutak borta och ännu en ful blå vägg borta. Välkommen vitt vitt vitt! Idag hoppas jag att vår dator kommer! Saknar! Annars är planerna obefintliga idag. Jag borde sy ett par gardiner...men vi får se om orken infinner sig. Nu ska jag ta hand om lille theo som ropar efter mamma.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt! O ja som tycker att den roligaste biten är att ställa iordning haha.

Kram

2010-02-08 @ 19:50:51
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback